tisdag, juni 24, 2008

Åter till verkligheten.

Hej igen.

Det har varit länge sedan jag uppdaterade bloggen (September för att vara exakt.)

Sen dess har jag hunnit med en flytt (till metropolen Rydebäck.)
Nytt projekt på jobbet (Med allt vad det innebär av stress och panik)
och almäna inredningsvåndor (Hur kan alla möbler man spenderat 10 år att samla på sig, vara helt fel bara för att man flyttar.)

så denna bloggen har fått lida och ligga nere.

Men för ett tag sedan så började jag känna behovet av att starta upp igen.
Det är främst FRA lagen som har fått mig arg och på humör att skriva.
Men även det faktum att energipriserna går i höjden och att politikerna inte fattar vad som behövs göras (Och i vissa fall går helt emot vad som behövs göras.)

Så nu är jag åter. Och ni kära läsare får stå ut med mina illa stavade alster som förhoppningsvis har lite intressant information i sig.

/C

Inga kommentarer: